Spotkanie specjalistów: Konferencja Licencjonowanych Serwisów Immergas
Celem spotkania było podsumowanie wszystkich zmian, które miały miejsce od chwili wprowadzenia nowej struktury. Ważnym elementem było również wspólne omówienie planów rozwojowych oraz wymiana doświadczeń i rozmowa o sytuacji rynkowej w różnych regionach Polski.
Zaczęło się przed rokiem
Rok temu firma Immergas Polska, kierując się jasną wizją i misją, wdrożyła rewolucyjny projekt zmodernizowania usługi serwisowej. Ma on na na celu zapewnienie 100% satysfakcji klientowi końcowemu z obsługi serwisowej. W efekcie zmian Immergas powołał trzy poziomy struktury serwisowej. Najwyższy poziom usług serwisowych to Licencjonowane Serwisy Immergas (w skrócie LSI), SI – średni poziom w strukturze, zaś poziom PSI to partnerzy serwisowi, którzy dopiero rozpoczynają współpracę z Immergas w zakresie świadczenia usług serwisowych lub robią pierwsze kroki w zawodzie serwisanta, a chcą w przyszłości zostać profesjonalistami w swoim fachu. Przez rok funkcjonowania nowej struktury wdrożono szereg narzędzi usprawniających i profesjonalizujących codzienną pracę serwisów. Z jednej strony ułatwiają one zarządzanie informacją o urządzeniu i jego obsłudze serwisowej, z drugiej strony gwarantują użytkownikowi końcowemu kompleksową obsługę, dostarczając komfort i bezpieczeństwo. W trosce o najwyższy poziom jakości świadczonych usług wdrożone zostały standardy obsługi klienta i narzędzia monitorujące pracę serwisów. Badane jest również zadowolenie użytkowników z jakości obsługi.
Jasna struktura
W konsekwencji tych zmian Immergas posiada dziś jasno określoną strukturę, która pozwala sprawnie i efektywnie obsługiwać rynek serwisowy w Polsce. Składa się na nią 350 podmiotów typu SI, 15 podmiotów typu PSI i 25 Licencjonowanych Serwisów Immergas. Majowa konferencja dedykowana była najwyższemu poziomowi serwisów – czyli Licencjonowanym Serwisom Immergas (LSI). Spotkanie Immergas z Licencjonowanymi Serwisami dało możliwość wymiany uwag i spostrzeżeń, które serwisanci zbierali przez pierwszy rok działania nowej struktury. Był to czas podsumowań tego, co udało się przez ten czas wspólnie wypracować oraz przedstawienie planów na przyszłość. Specjalnym punktem konferencji były warsztaty motywacyjno-warsztatowe dotyczące budowania przewagi konkurencyjnej. Podczas konferencji uczestnicy poznali praktyczne narzędzia, które mogą wykorzystać podczas swojej codziennej pracy z Klientem. Spotkanie odbyło się dokładnie rok po wdrożeniu projektu, więc by uczcić tę okazję zwieńczone zostało symbolicznym urodzinowym tortem.