Premiera II wydania "Magazynu Grupy SBS". Zapraszamy do lektury!
Żyjemy w ciekawych czasach...
Ze względu na epidemię postanowiliśmy tym razem spotkać się z Wami najbezpieczniej jak się da – drogą elektroniczną. Mam nadzieję jednak, że wrócimy do naszego zwyczaju i już w sierpniu, 16. wydanie naszego magazynu otrzymacie pięknie pachnące świeżym drukiem.
Od dłuższego czasu wstęp do naszego magazynu zawierał dwa hasła: „walka ze smogiem” oraz „branża rośnie”. Tym razem napiszemy: „walka ze smogiem trwa nadal, w branży widzimy delikatne spadki” – takie bowiem wnioski, całkiem zresztą optymistyczne (w porównaniu do innych branż, które musiały ulec znacznemu lub całkowitemu zamrożeniu) wysnuwa Janusz Starościk, Prezes Stowarzyszenia Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG).
„Spotkania na odległość” to ostatnio codzienność każdego z nas. Do rozmowy z nami w odległym i pięknym ogrodzie zasiadł Grzegorz Taisner, Dyrektor Zarządzający Wolf Technika Grzewcza Sp. z o.o. Rozmawialiśmy na temat obecnej „covidowej” sytuacji, o sporcie oraz planach marki Wolf. W podobny sposób zaaranżowaliśmy rozmowę z Andrzejem Bulzackim, Dyrektorem Generalnym, Prezesem Zarządu GEBO i Beatą Korduszewską, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu oraz Członkiem Zarządu GEBO. Z nimi rozmawialiśmy o rebrandingu marki, o tym jak stworzyć tak zgrany zespół jaki powstał w polskim oddziale, jak również o planach na najbliższą przyszłość.
Miło nam także poinformować, że ruszyliśmy z nowym działem – CSR (Corporate Social Responsibility). Będziemy w nim opisywać działania poszczególnych producentów, mające na celu po prostu... dobro. Na początek pokazujemy jak marka Danfoss sprawia, że od lat jest branżowym liderem odpowiedzialnego biznesu.
Nasz Magazyn znany jest z porad ekspertów. Mariusz Prokopczuk zdradza siedem najczęściej popełnianych grzechów podczas wdrażania nowego pracownika. Tomasz Kuciel przybliża tematykę automatyzacji komunikacji między firmami, która nabrała teraz na znaczeniu. Z kolei Andrzej Maciejewski opowiada o zasadach dla liderów na obecne czasy. W tym gronie pojawił się także Piotr Byliński, który pokazuje swój pomysł na marketing w czasie zarazy.
Życzymy miłej lektury i do zobaczenia w sierpniu!