Najwieksza w Polsce

Sieć sprzedaży
artykułów sanitarnych,
grzewczych i instalacyjnych!

Rusza V. edycja szkoleń Akademii Efektywnej Sprzedaży SBS!

« wróć

Z zapałem i pasją zbieramy się do kolejnej edycji szkoleń Akademii Efektywnej Sprzedaży które ruszają 23-24 lutego i będą trwały w każdy czwartek i piątek aż do końca marca! Przeszkolimy około 120 handlowców, będziemy ćwiczyć na konkretnych produktach, które będę hitami sprzedaży roku 2023. Przegadamy setki godzin i nie prześpimy kilku nocy po to aby być jeszcze lepsi w obsłudze klienta.

 

„Akademia efektywnej sprzedaży” to cykliczne szkolenia dla handlowców naszych Hurtowni Partnerskich. Dlaczego warto odwiedzić Twoje szkolenie?

 

Aldona Kucner: Wierzę, że diabeł tkwi w szczegółach. Moje szkolenie pomoże odkryć te obszary, w których szczegóły wymagają dopracowania, by zwiększyć swoją szansę na dobicie targu. Nawet, gdy wydaje nam się, że już nie ma co poprawiać, świat wokół idzie do przodu i sprawia, że za chwilę nasze podejście będzie niewystarczające.

 

Artur Płonka: Wiele lat temu wdrożyłem w swojej pracy zasadę Ignacego Krasickiego, aby „Uczyć bawiąc, a bawiąc uczyć”.  Podczas moich zajęć występuje nieograniczona ilość energii, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań oraz tylko praktyczna wiedza.

 

 

Jesteś handlowcem od wielu lat, masz już utarte ścieżki, wiesz do kogo zadzwonić, rozgrywasz całą partię handlowych szachów w trzech ruchach… - po co Ci szkolenie?

 

Aldona Kucner: Nawet jeśli trudno sprzedać więcej, można zawalczyć o to, by sprzedawać szybciej i łatwiej. A tam gdzie dotąd była rutyna, wprowadzić świeżość i nowe wyzwania.

 

Artur Płonka: Najlepszych szachistów na świecie charakteryzuje jedna rzecz - trening. O dziwo najlepsi szachiści trenują bardzo intensywnie swoją kondycję, po to, aby ich ciało nie miało wpływu na ich koncentrację podczas kilkugodzinnego meczu. I tak jest z handlowcami, nie edukujesz się, nie rozwijasz – zabraknie ci w końcu kondycji , by dogonić konkurencję.

 

 

Mówi się że jak będziesz umiał sprzedać długopis to sprzedasz wszystko. Czy to prawda?

 

Aldona Kucner: I tak i nie. Kompetencje sprzedażowe to umiejętności, które można przełożyć na każdą kolejną branżę. To swojego rodzaju forma, która sprawdzi się wszędzie. Ale formę taką trzeba w końcu wypełnić treścią, merytoryką.  Inaczej będziemy mówić o długopisie a inaczej o paliwie jądrowym. Umiejętności sprzedażowe i wiedza, to dwie nogi niezbędne  by dojść do sukcesu.

 

 Artur Płonka: Nie, bo każdy ma inne talenty. Będziesz umiał sprzedawać, jeżeli będziesz się pasjonował tym co robisz. Jeżeli długopis nie jest twoją pasją - to klient poczuje, że go okłamujesz. Mam swoje kryteria oceny, czy ktoś może być dobrym handlowcem - jeżeli człowiek nie umie opowiadać o swojej pasji, tak by zainteresować innych, to nigdy nie będzie umiał zainteresować Klienta swoim produktem.

 

 

W tym roku będziemy dużo ćwiczyć na konkretnych produktach lub grupach produktów dlaczego to może być korzyść dla mecenasów spotkania (producentów)?

 

Aldona Kucner: Mecenas będzie mógł podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem sprzedażowym na temat swojego produktu. Pokazać, jak produkt osadza się w badaniach potrzeb klienta oraz w wyzwaniach płynących ze zmian rynkowych.

 

Artur Płonka: Królewskie pytanie: Dlaczego?  A teraz odpowiedź: Jeżeli chcesz, by handlowcy pokochali sprzedawać twoje produkty, to pomóż im na nich ćwiczyć i je poznawać. We wcześniejszym pytaniu było o sporcie, analogia jest dosłowna - każdy profesjonalny sportowiec ma swoje ulubione buty, dres czy ulubioną tyczkę do skakania. Każdy handlowiec ma swój ulubiony produkt, celem mecenasa powinno być zadbanie, by to jego produkt był ulubiony i sprzedawca chciał z nim wystartować w zawodach.

 

 

 

O szkoleniowcach V. edycji Akademii Efektywnej Sprzedaży: 

 

Aldona Kucner

Doświadczony trener i doradca z obszarów: marketing, sprzedaż, innowacje i przedsiębiorczość. Praktyk biznesu związany z marketingiem od 30 lat a z innowacyjnością od 21 lat. Pasjonatka kreatywności pracowniczej i Customer Experience. Współpracowała z m.in.: Halm, AkzoNobel, Aluset, Cermont, Filplast, Prawtech, Frisko, Instal – Konsorcjum.

 

Artur Płonka

Ekspert w zakresie sprzedaży i negocjacji, coach sprzedaży. Posiada 20 – letnie doświadczenie handlowe oraz 15 - letnie praktyczne doświadczenie w zakresie zarządzania zespołami. Współpracował z m.in.: Galmet, KGHM Polska Miedź S.A, Nissan, Budmat, Hauraton Polska, Drial, Kotły Klimosz, Komes.

Firma wykonawcza:

 ATUM  Sp. z o.o.

Jest liderem szkoleń w tematyce OZE i najdłużej szkolącą akredytowaną jednostką w Polsce. Wspiera kompleksową wiedzą zarówno handlowców z branży jak i instalatorów. Od 2014 roku z sukcesem dostarcza dobrą energię za sprawą wysokiej jakości, praktycznych szkoleń dla instalatorów systemów fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Prowadzi kompleksowe szkolenia handlowe, ściśle osadzone w realiach branży grzewczej i elektrycznej.

 

 

Media branżowe
https://instalreporter.pl/
Magazyn Grupy SBS
https://www.ogrzewnictwo.pl/
Szukaj